Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка є навчальним закладом, у якому не тільки по-сучасному й компетентно навчають майбутніх педагогів. Він також є майданчиком, у якому підвищують свій професійний рівень вчителі та викладачі навчальних закладів м. Тернополя та області. Саме для реалізації ідеї, що сьогодні успішною є людина, яка постійно навчається, та для перетворення університету із навчального закладу «для студента» у навчальний заклад «для людини та її розвитку» на фізико-математичного факультету діє Міжнародний тренінговий центр «Освітня інноватика».

Фундаторами центру є кафедра інформатики та методики її викладання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка та Технічно-гуманістична академія м. Бєльсько-Бяли, Польща. Понад два роки викладачі кафедри проводять тренінги та пропонують науково-методичні  матеріали для поглиблення цифрової компетентності студентів та випускників вузу та практикуючих  педагогів на засадах навчання протягом життя.

Днями у центрі викладачами кафедри інформатики та методики її викладання Н.Р. Балик, О.В. Барна, Г.М. Скасків, Г.П. Шмигер був організований тренінг для педагогів Тернопільського вищого професійного училища №4 імені Михайла Паращука на тему «Технологія оцінювання навчальних досягнень студентів». У програмі тренінгу передбачено ознайомлення із технологією формувального оцінювання, розробка його учасниками інструментів реалізації вступного та поточного оцінювання на базі сучасних сервісів Веб 2.0.

Важливо зазначити, що незалежно від профілю дисципліни, учасники продемонстрували високий рівень володіння персональним комп’ютером, здатність адаптуватись у нових умовах, готовність швидко та якісно оволодіти новими ІКТ інструментами для своєї професійної діяльності, що свідчить про високий якісний викладацький склад училища. За відгуками учасників тренінгу, подібні заходи варто було б проводити не тільки для усіх педагогів, майстрів виробничого навчання їх закладу, а й для усієї системи професійно-технічної освіти, щоб підняти якість підготовки фахівців робітничих професій та становлення нової професійної освіти.