Науковці фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка – учасники міжнародного проєкту Development of students’ mathematical competencies through Digital Mathematical Modeling (DeDiMaMo) взяли участь у роботі PLATINUM Webinar “Creating Communities Of Inquiry: Focus On Students With Special Needs And On Mathematical Modelling”.
Спікери Barbara Jaworski (Loughborough University), Simon Goodchild (MatRIC/University of Agder) Reinhard Hochmuth, Sarah Khellaf, Jana Peters (Leibniz University Hannover), Lukáš Másilko (Masaryk University), Stephanie Thomas (Loughborough University), Morten Blomhøj (Aarhus University), Gabriele Kaiser (University of Hamburg), Paul Hernandez Martinez (Swinburne University) Iryna Mashkina (Borys Grinchenko Kyiv University), Farzad Radmehr (Western Norway University of Applied Sciences), Helge Fredriksen (UiT – The Arctic University of Norway) поділились досвідом впровадження технології IBL (inquiry based learning) – навчання на основі запитів при викладанні математики в університетах, які вони представляють.
Особливості технології IBL та використання цифрових інструментів у навчанні математичному моделюванню для студентів спеціальності «Середня освіта (Інформатика)» в Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка представили доцентка Ольга Барна та доцент Сергій Мартинюк. Важливо, що розглянутий кейс із цифровізації сучасної математичної освіти в нашому університеті високо оцінений міжнародною науковою спільнотою. В підготовці матеріалів семінару та обговоренні доповідей взяли участь доценти Надія Балик, Інна Грод, Василь Олексюк, Ярослав Василенко, Галина Шмигер.
Ольга Барна, Сергій Мартинюк