Новини

Результати наукового стажування – у практику освітян

By ' 17th, 2019 No Comments

15 травня на кафедрі інформатики та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка проведено відкритий науково-методичний семінар “Уроки фінської освіти: що варто перейняти для формування нової української школи”. За результатами наукового стажування у Фінляндії на семінарі доповідала доцент кафедри Барна О.В.

Стажування проходило на базі Західно-Фінлянського Коледжу та було організоване Інститутом Міжнародної Академічної і наукової співпраці (IIASC). Програма стажування передбачала зустріч з представником відділу освіти у мерії м. Гуйттінен, ознайомлення із системою дошкільного навчання, візит до початкової, основної та старшої школи, а також робота  в політехнічному університеті Satakunta University of Applied Sciences.

Учасники семінару дійшли до спільної думки, що окрім правил організації змісту освіти, відомого як 4К: креативність, командна робота, критичне мислення, розвиток комунікативних навичок, в практику українського шкільництва варто більше впроваджувати індивідуальний підхід та практикозорієнтованість. В управлінні освітніми закладами варто перейняти також сім принципів освіти: рівність ( шкіл, навчальних дисциплін, батьків, учнів, вчителів, дорослих та дітей), безкоштовність, дитиноцентризм, практичність, довіра (до вчителя та до учня), добровільність, підготовка дитини до життя. А світлини, продемонстровані під час доповіді, перенесли присутніх у країну освітнього дива – Фінляндію.

 

Доцент кафедри інформатики та

методики її навчання Барна О.В.

 

Барна О.В. ділиться враженнями від стажування

Презентація особливостей фінської освіти

Учасники семінару обговорюють перспективи нової української школи